کلیه درجه خسارت برای بیماران مبتلا به کراتینین 5.7
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه درجه خسارت برای بیماران مبتلا به کراتینین 5.7

مشخص شده است که کراتینین مخفف توابع باقی مانده کلیوی و کراتینین 5.7 غرفه برای آسیب جدی کلیه است. بیشتر به طور خاص، کراتینین 5.7 اشاره به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه. در چنین شرایطی، درمان به شدت مورد نیاز.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟
دارو حمام
از بین بردن سم-از بین بردن پاتوژن های مضر را در کانالهای انرژی و احشایی.
دارو حمام به تخلیه سم
حمام درمان با طب چینی است که به پختن دارو است که می تواند تخلیه و مخلوط آنها را به سوپ دارویی، سپس به اجازه بیماران به سوپ به حمام به طور کامل در مدت زمان کافی، که می تواند مواد را در دارو به استریا بدن غوطه ور را وارد کنید، وارد کانالهای انرژی و احشاء ، منافذ باز و مثانه و تخلیه پاتوژن سمی در کانالهای انرژی و احشاء از طریق عرق و ادرار.
اصل عمل
با کمک گاز گرم در داروها و سوپ دارویی، ترویج جریان کانالهای انرژی و چی و خون، مطمئن منافذ باز و نقاط آزادانه.
دارو برای دارو حمام به استریا نفوذ و کانالهای انرژی از طریق منافذ و نقاط، ورود به احشاء همراه کانالهای انرژی، ریه و دهانه پراکنده باز، کلیه گرم و تقویت یانگ. با چنین اعمال، آنها می توانند بازگرداندن پراکنده و نزولی از ریه و همچنین بخار و تبدیل کلیه، تخلیه پاتوژن سمی در کانالهای انرژی از طریق عرق و در امعا و احشا از طریق ادرار است.
دارو
حمام در عصاره دارویی ساخته شده از داروهای با تخلیه تابع.
سرد باید با داروهای است که می تواند کلیه را گرم و تقویت یانگ درمان می شوند. حرارت باید با داروهای است که می تواند حرارت را پاک و از بین بردن رطوبت درمان می شوند. درد با داروهای است که می تواند گردش خون چی ترویج و رفع درد درمان می شوند. ادم باید با داروهای ادرار است که می تواند برای از بین بردن ادم القا درمان می شود.
اگر شما علاقه مند در این درمان وجود و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: